KKK
- Piletid kadunud?
Kui sa ei leia oma pileteid, siis meie kodulehelt on leitav “leia oma piletid” funktsioon. Sinna andmete sisestamisel saad piletid taastada ning need tulevad uuesti e-meilile.
Juhul, kui oled piletite ostmisel kogemata sisestanud e-maili aadressi valesti, võta ühendust abi@piletikeskus.ee. - Piletite tagastus / vahetus
Piletikeskus on piletimüügi vahendusteenuse pakkuja ning ei oma õigust pileti hinna- või müügitingimuste kehtestamiseks ega muutmiseks. Piletitega seotud õigused ja kohustused, sh tagasimaksed ja piletivahetused, on ainult ürituse korraldajal. Seetõttu ei saa Piletikeskus pileteid tagastada ega ümber vahetada. Antud soovi korral võtke palun ühendust ürituse korraldajaga. Ürituse korraldaja kontaktid leiad iga ürituse lehe allosast lisainfo alt. - Piletid ei kajastu äpis
Kui piletid ei tule pärast ostu automaatselt Sinu Sviby äppi, siis tõenäoliselt on äppi tehtud kasutaja teise e-maili aadressiga. Sviby äppi on võimalik ühe kasutaja külge lisada mitu erinevat e-maili aadressi, et kõik ostetud piletid jõuaksid kenasti äppi.
Ava äpis “minu konto” → kasutaja emailid ning lisa sinna oma e-maili aadressid. Seejärel tulevad kõik piletid automaatselt sinu äppi üle.
Kui endiselt ei leia äpist pileteid, võta ühendust abi@piletikeskus.ee ja me aitame sind! - Kuidas kasutada sooduskoodi?
Lisa soovitud piletid ostukorvi
Sisesta ostukorvis lahtrisse “Sul on sooduskood või kinkepilet” kehtiv sooduskood ning vajuta “aktiveeri”
Kui kood on õigesti sisestatud, rakendub see automaatselt ostukorvi summale - PDF-piletid ja ostuarve
Kui vajad piletite ostuarvet või soovid välja printida PDF-piletid, siis saad need alla laadida piletite kinnituskirja allosast, kui vajutate nupule „vaata tellimust“. Seejärel suunatakse teid Piletikeskuse lehele, kus saate oma ostuarve ja PDF-pileteid alla laadida. - Ratastoolipilet
Enamike ürituste puhul tuleb ratastoolipileti ostmiseks võtta ühendust ürituse korraldajaga. Ürituse korraldaja kontaktid leiad iga ürituse lehe allosast lisainfo alt.